Oplossingen voor corporate en mkb bedrijven
In goed overleg werken aan de beste en voordeligste inkoopoplossing is voor uw onderneming
Waar kostenbesparing, tijdwinst en professionaliteit belangrijk zijn, bieden wij u een probleemloze ondersteuning die u voorziet in al uw behoeften voor kantoor, waar en wanneer dit nodig is. Terwijl corporate businesses beheersbare kosten wensen, duidelijke rapportages en betrouwbare oplossingen, die geen belemmering vormen voor de reeds complexe organisatie, dienen MKB-bedrijven te besparen op krappe budgetten en een vertrouwensband op te bouwen met leveranciers die meedenken en ondersteuning bieden om onnodige problemen te voorkomen.
We hebben een nauwe samenwerking met grote merken, waardoor wij bedrijven van elke grootte helpen hun dagelijkse uitdagingen te overwinnen. Onze directe relatie met A-merken betekent dat we toegang hebben tot een enorm scala van printer supplies, kantoorartikelen, informatie technologie en kantoormeubilair.
Gepersonaliseerde prijzen
Wij inventariseren uw wensen en bepalen van daaruit een vaste prijsconditie. Dit betekent dat u nooit meer betaalt dan wat nodig is.
Groot productaanbod
Van kantoorartikelen en printer cartridges tot facilitaire producten en alles voor uw ICT afdeling, onze online shop voorziet in al uw behoeften.
Blijvend inkoopvoordeel
Kosten reduceren door "verborgen kosten" in kaart te brengen en onze optimale service zijn slechts enkele voordelen van kopen bij OX. Neem contact op en ontdek de mogelijkheden.
Alles inzichtelijk
Ontvang het bestelde product, tegen de overeengekomen prijs en binnen de overeengekomen aflevertermijn. Met volledig inzicht door middel van uitgebreide rapportages indien u dit wenst.
Uw persoonlijke account manager informeert u graag over de mogelijkheden.
Contacteer ons
.. OfficeXpress heeft ons niet alleen geld bespaard, ze hebben ons geholpen onze hele operatie te versnellen met het scala aan diensten dat ze aanbieden.